2008年11月24日 星期一

商機處處?




我成日都有一個諗法 如果我而家係古代ge話
靠住我現代ge知識 會做mud生意謀生呢??

做車?? 做衫?? 定係做食店呢??
其實身無分文 又要搵食謀生
我諗最值錢ge....都係我現代ge腦袋la !

好似....發明下墨水筆 奶荼 紙牌遊戲等等
有錢ge話一定要做地產生意 !

因為有可見ge將來 @0@

但係回到現實 又會做D咩生意 又或者發明D咩咁呢..?

如果回到古代 呢D問題都好簡單

因為我有歷史ge見證 知道有D咩可以搵到大錢
但係現在 又係咪無野可以再發明 同 創新呢??

答案一定唔係 !
時代係會不斷轉變 而當時代轉變ge同時
其實亦都代表左機會ge來臨 ! 有更多ge商機可以發掘 !


好似Apple iPhone 出左同時 亦都有好多公司推出iphone case


當身處ge地方長期下雪 亦有人發明到裝在鞋底ge釘 方便行走


而當現代人愈來愈懶惰ge時候 亦發明左杯麵 波仔飯等

呢D都係成功係社會轉變ge同時 靠住生活智慧去賺大錢 !

你根本唔使等機會到...因為機會根本無處不在 !
世界同埋社會都不斷轉變 一秒都無停過

機會根本係等緊我地ge發掘
做生意? 投資股票? 定係搞IT?

人類...........最值錢ge地方就係腦袋 !
能夠充分利用腦袋 先至係"至富之道"

沒有留言: