2008年12月16日 星期二

黑灰灰

踏入最後一個月ge勞碌
卻已心力交碎......
層努力嘗試...但結果一如以往


我攰la...... 我放棄堅持la
一個禮拜起碼超過三日係唔開心ge
咁我又可必堅持呢????
見住..對住...但內裡ge你....
我早已失去認識


心淡...早已唔係呢一兩日ge事
懂得眉頭眼額卻教我傷心更多.....
一個眼神、一句說話更讓我明白
眼前ge你對我黎講已經係陌生ge人


如果早一點當你係一個普普通通ge同學
或者我未必至於今日咁心痛
期望有一日重拾....相信已是我想得太多
宜家明白...原來你對我缺乏了解
原來真心、真正ge..係非常難尋架


現在ge我..只係想盡快完結今個學期
放自己一個悠悠ge長假

1 則留言:

Unknown 提到...

mita add oil!
dun give up ar!
hope u will have a pleasant holiday! : )