2008年11月10日 星期一

買鞋^^

尋日....係非常開心ge一日^^
餓咗成半日......
不過睇到好多波衫^^
只可惜到最後都係買唔到==


跟住瘋狂地行街^^
買咗成三對鞋^^
不過所謂ge「瘋狂」只係行咗一間鞋鋪==
冇錯....成日只係行咗一間鞋鋪
到最後係因為冇晒$$$而收工==



女人ma.....購物ge天性真係唔係假....
no one can stop and nothing can stop
shopping....just do it and buy it^^
不過番屋企執鞋嗰陣...
就dum咗成八、九對鞋==




咁快就開學三個禮拜la....
又有mid-term、又要番工....
有d分身不暇....
不過好在出路遇貴人^^
番工喺忙ge時候、累ge時候...
永遠有同事伸出緩手
如果冇咗佢地ge幫助
我諗我應該好快會支持唔到==
而有功課想問ge時候
又有同學門ge落力相助
真係多得佢地助我一步一步咁挨過^^




呢排番到屋企
都係見到我想見ge人
真係幾開心^^
如果能夠向嗰d外人收番條屋企鎖匙
我會仲開心
可惜.....我知道一定冇咁ge可能....
why she always come?!!!
she doesn't have home ma?!!!
actually, I really want she die
and I won't see her any more




呢排番到屋企...唯一可以做ge
就係睇電視同瞓教
就好似大前日,就瞓咗成廿個鐘
都咪話唔爽><
haha...好始原始人ge生活咁^^
不過當中亦都有其微妙ge幸福
簡單寧靜ge生活
試過你就會愛上ge生活....

沒有留言: