2008年11月13日 星期四

Games

遊戲 只係想令人玩得開心
短暫咁忙記生活ge勞碌....
不過...不幸地.....
今日ge遊戲就令我憂心重重
因為有兩個我關心ge朋友受咗傷==
anyway , it's lot of fun^^


不過睇黎我地下次設計遊戲時
要考慮埋力學......
最緊要係....
no one will hurt in our games^^


呢兩日真係好累
好想食好多野去補番吓.....
食sushi,食韓燒......
最緊要係俾我瞓番廿幾個鐘^^


因為充足ge睡眠能提高抵抗力
亦能對皮膚好d
因此我要瞓、瞓and瞓......

沒有留言: